StubHubs uppdrag är att glädja fans över hela världen med liveevenemang.
StubHub är världens första, största och mest betrodda biljettförsäljningsplats med tillgängliga biljetter för över 10 miljoner liveevenemang med sport, musik och teater i mer än 40 länder. Vi gör det möjligt för våra fans att köpa och sälja biljetter när och var som helst via våra stationära och mobila upplevelser.
Vår kultur och fandom.
Vi på StubHub brinner för liveevenemang och vi är fans av sport, musik, teater, komedi, etc. Det är fantastiskt att kunna hjälpa fansen att skapa minnen och kontakter som varar hela livet och vi älskar det vi gör. Vi har medarbetare runt om i världen och vi är sammankopplade av en gemensam uppsättning värden som informerar hur vi driver och driver vår dynamiska kultur:
Vi anser att vårt team är vår största tillgång och vi arbetar hårt med att skapa fantastiska upplevelser för våra medarbetare genom konkurrensmässiga fördelar, utbildnings- och tillväxtresurser och möjligheter att ge meningsfulla bidrag, oavsett nivå.
Vårt syfte.
Vi finns inte bara för att koppla ihop människor med de lag, artister och människor de bryr sig mest om, vi strävar efter att förmedla vår passion för liveupplevelser.
Vi på StubHub tror att alla, oavsett deras förhållanden, ska kunna få tillgång till glädjen av liveevenemang. Vi är engagerade i att stödja de samhällen vi arbetar i och att ge fans över hela världen glädjen att delta i liveevenemang.
Vi ger stöd till organisationer som hjälper till att förbättra tillgången och möjligheterna för fattiga människor genom att ge till lokala, gräsrots- och ideella organisationer inom sport, musik, konst eller teknikbaserad ungdomsutveckling genom StubHub Stiftelsen, som bildades år 2012. Tillgång omfattar allt från tillgång till liveevenemang till tillgång till verktyg, resurser och utbildning som hjälper till att säkerställa liveupplevelsernas framtid. Vi fokuserar på att tillhandahålla rättvis, billig och inkluderande tillgång till dessa resurser och erfarenheter för utsatta ungdomar.